MajusR Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvilke dimensjoner har orginal høytalerene i en Ford Mondeo 98, jeg vil unngå å ta av dørdekslene før jeg har mottatt høytalerene. hadde satt pris på hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 (endret) I følge er raskt søk på google så sitter det 6x8 høytalere der, men du får også plass til 6x9 om du små fikser litt. EDIT: Mens et annet sted står det 6.5" :hmmmmmmmmm: Endret Januar 17, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 6x8 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Er nok 6x8, slik som de andre har sagt Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 yes.er bare å ta stikk saga og skjære ut til 6x9. Er fort gjort. Da har du mere å velge i. Du kan også få kjøpt overgangs ringer til 5,25-6,5 hvis jeg ikke tar helt feil så får du lyden litt mere opp på dæsjen med et frontsett.har 6x9 i døra på mondeoen til madammen.spiller helt greit mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg