RoyAlexander Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Hei Fikk denne DAB spilleren i julegave:http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/lyd-bilde/cd-radio/kenwood-cd-radio-med-dab/ Men det fulgte med den svarte boksen(antennen), monterte det opp i bilen men var ikke noe signal hjemme. neste dag når jeg skulle kjøre for å teste ut dette så fikk jeg signal i noen sekunder før det datt ut igjen. Snakket med en kompis som har samme spilleren, han fikk med et gjennomsiktig klistermerke som han klistret på den svarte boksen, han hadde signal hele tiden. Hva er det som er antennen, den svarte tingen eller den gjennomsiktige tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 er ikke noen ledning som skal ha strøm til det boksen, som i en anntenne forsterker? Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyAlexander Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 var en ledning på den boksen ja, den står i spillern. Så skulle earth shield i karroseriet ved a-stolpen, det er i orden, men signalet suger fordi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Den gjennomsiktige tingen... (om jeg forstår deg rett) det er en metalltråd festet på den, som i den ene enden må ha fysisk kontakt med boksen "inngang"/metallflate, mens resten av tråden skal ligge utover frontruta innvendig. Et godt tips er vel, som vanlig, å lese igjennom dokumentasjonen som alltid følger med nye bilstereoprodukter, der står monteringen av antenna utførlig forklart, med tegninger og greier. Det er en mer omstendelig antenne å montere enn de fleste andre ja, men tar man seg tid får man til den her også. Endret Januar 12, 2012 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyAlexander Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 jeg fikk ikke med den gjennomsiktige metallplaten, var innom bilxtra å spurte om jeg kunne få en siden de ikke fulgte med. fikk til svar at de aldri hadde manglet, å at de hadde solgt over 2000. Så fikk kun den svarte, men trenger den gjennomsiktige å. Er det den gjennomsiktige som er antennna eller er det den svarte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Metalltråden i det blanke merket er antenne.... Sier seg vel selv det egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyAlexander Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Takker :) var på bilxtra å fikk tak i den nå siden jeg ikke fikk med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg