Aorak Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hei Jeg har en 1998 Passat som jeg sliter litt med dørerene på. bakdørene har en tedens til å ikke åpne seg å kan bli helt kilt fast i perioder. framdørene er litt "seige" når man åpner dem. Er det noen her som er dyktige på dører på sørlandet(Kristiansand) som har mulighet til å hjelpe meg å ta fra hverandre å rense å smøre dørene? på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Kjøp deg sånn silikonstift og smør på rundt dørkanten , gummien ! Også kjøper du deg låsolje og smører på synlyge deler utenpå på døren ! alltså silikonstiften hjalp meg sykt mye og spesielt da jeg brukte låsolje så var problemet med at låsene hang seg helt borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aorak Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Har prøvd med vanlig Låseolje etc. Problemene nå er at bakdøren har kilt seg fast. I tillegg så tror jeg wiren mellom håndtaket ute på framdørene må strammes eller byttes. Er det noen som har utstyr/garasje som kan hjelpe meg å fikse dørene mine? Verkstedene vil ikke se på det en gang. De vil bare bytte alt i føreb til en fin pris av 5-6000 per dør..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg