yosi4 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Hei! Jeg har kjøpt en bil med multifunksjons ratt men det fungerer ikke :( er en gammal uorginal cd spiller som står i nå,jeg har tittet bak cd spillern der er det ingen ekstra kontakt for dette bare 2 sikringer og en haug med kabler.noen som veit åssen man får sånt til og funke? er det bare og bytte cd spiller att den må funke med sånt ratt? Håper dere forstår takk :) (har sjekka sikringene) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Du må ha ein overgang som passer til spiller og bil. So da må ein vite kva slags spiller og bil du har Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 er en omega fra 1997 spellern er en blåpunkt av noe slag eldre moddel.. da er vell den ekstra kontakten laaangt inni dashen da.. Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Du får sjå om det fines noke til din modell. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=363 Spilleren din støtter antagligt ikkje rattbetjening Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 ok den er grei :) kjøper ny spiller om det trengs må bare finne riktig overgang og finne kontakta :P Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Tok en tur ut og sjekket opp kontakter jeg hadde bak der, så ut som han tidligere eiern har limt/teipa en sort kontakt oppå 2 stykk som går inn til spillern:s kan det være den til rattet? Den er like stor som de inn til spillern ( kan ordne bilde om ønskelig ) er helt blond på stereo så beklager om dette er ett dumt spørsmål ;) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Her har du en du kan bruke: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_360/products_id/2316 Eller: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_360/products_id/7576 er vel tvilsomt at det ligger noe slikt i bilen fra før. Kontakten du har funnet er nok bare kontakten fra rattkontrollen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 ja var det jeg mente om den som var limt oppå de andre var den fra rattet evnt som skal inn i en overgang..for jeg har sliti med og finne den så har jeg hatt den foran tryne hele tia! tusen tusen takk! Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg