Gå til innhold

dratt over gjender på tannstang med servo. noen midler som kan brukes ?

Ranger emnet


|plumbo

Anbefalte innlegg

kjøpte bilen med en anna motor og fra kobbla servo . huggde den og monterte over tannstanga på et vrak jeg bygger opp igjen . skulle stramme til olje røret til servoen og merka da at gjendene var dratt over . er det noe produkt jeg kan bruke for at det skal være tett og at bolten sitter der den skal ? mistenker at lock tight ikke er tingen her, da den ikke tåler olje . ( den kan skurs innover uten prob men når den skal låse klikker den over de siste gjengene . ) og det lekker selfølgelig olje :P

 

på forhånd takker og bukker ;)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk eller retur?

 

På trykksiden kan du bare glemme slike løsninger, er det på retursiden tror jeg kanskje jeg hadde prøvd med noe gjengeteip eller hamp som nødløsning.

 

En annen mulighjet, ville jo vært å gått opp til litt større kobling og gjenga opp større.

 

Den eneste gode muligheten er vel utskiftning av tannstanga.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på om det er trykk sia eller retur sia . skal se litt nærmere på det etter på :)

 

har ikke prøvd tec 7 enda . det kan være en mulighet :)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår