JAN-OLAV Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 får å være helt ærlig kan jeg nesten ingen ting om bilsereo, om noen kan være så greie å skrive en god forklaring på det er de veldig greie. jeg har desverre for lite penger til å rote de bort så det har vært fint å vite hva man bør kjøpe og hvor. jeg synes at bass er det viktigste så jeg lurer på om det går bra å koble ei bass kasse på de orginale høytalerne? det har vært fint om noen har vært så greie å hjelpe meg med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Du finner kanskje noe i Sticky-trådene, f.eks denne: http://www.bilforumet.no/elektronikk/bilstereo/134352-den-store-sticky-traden-her-pa-bilstereoforumet.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAN-OLAV Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Du finner kanskje noe i Sticky-trådene, f.eks denne: http://www.bilforumet.no/elektronikk/bilstereo/134352-den-store-sticky-traden-her-pa-bilstereoforumet.html takk, jeg er ny på denne siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Det første vi da må vite, er hvor mye penger du mener du kan bruke, hva du har fra før, og hva du ønsker videre. Et godt oppsett består av at bra frontsett med forsterker, og sub med forsterker, samt en god spiller selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Det aller første man må vite her er hvilken bil det er snakk om. Ting som blir billig&bra i en Amazon blir ikke nødvendigvis like godt egnet i en XC90... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg