weeezy94 Skrevet Desember 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 Hei, jeg er eieren av en Mercedes 190e 1991 modell og har problemet at både abs og asd lampen lyser. Først lyser bare asd lampen, og vis jeg bremer veldig forsiktig der det er glatt kan jeg kjenne abs'n pomper, men bremser jeg litt hardt kutter den ut og abs lampen lyser. Etter å ha prøvd å lese meg frem til deg har jeg en anelse om at det er OVP releet som er gåent ? Noen innslag på dette? Noen som har et sånt liggenedes hvor ikke abs eller asd lampen lyser? Eller er det noen plasser der man kan kjøpe det rimeligere uten å betaler flere tusen til forhandler? Ny på forumet og takker på forhond får alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weeezy94 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2011 anyone ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Det er jo ikke umulig at det er det som kan være gåent. kan jo og være at det er noe kleint med olje på systemet til diffen, eller at det begynner å bli dårlig kontakt til en av absfølerne. :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weeezy94 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Det er jo ikke umulig at det er det som kan være gåent. kan jo og være at det er noe kleint med olje på systemet til diffen, eller at det begynner å bli dårlig kontakt til en av absfølerne. :) Kan jo sjekke :) Men hørte at man kan kjøpe en kabel og laste ned et program så søker den gjennom systemet og finner feilen ?! Noen som vet noe om dette? Btw, sensorene til abs'n sitter vel bak hjulet etter som jeg vet? Med bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weeezy94 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 Noen som vet dette? :D Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 de forran sitter ved bremsene, lette å finne :) den bak sitter på diffen :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 På disse bilene kan du blinke ut feilkoder. Du finner ut hvordan hvis du søker. Men ja, sjekk sensorene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weeezy94 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 På disse bilene kan du blinke ut feilkoder. Du finner ut hvordan hvis du søker. Men ja, sjekk sensorene. Takk for all hjelpen :) Men leste at jeg kan sjekke sensorene ved hjelp av et voltoveter, med å skjekke ohm. Hvor skal sette den røde "føleren". Stikke den inn i ledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 ville prøvd å sette den rød ledningen på sensoren og den sorte til gods. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebbe91 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hadde noe lignende en gang De va bremselys bryteren, Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg