taxisjafør Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 Kan noen hjelpe meg med en liten ting med skoda superb vi har som drosje og i mellom turene skulle jeg gjerne hatt bilen stående med motor igang og låst bil, har prøvd dette men med ekstra nøkkel og låser bilen innvendig med knappene, og når jeg da skal låse opp bilen med reserve nøkkelen så går det ikke, og jeg er klar over at det er en mulighet med å bruke sikkerhets nøkkelhullet men er ikke sundt å ta den av og på hele tiden. så jeg vil bruke reserve nøkkelen for å slippe dette. er det noen der ute som har noen tips og hjelp ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 hva med at en sitter inne i bilen, mens en låser så får du testet det ut på en sikker måte :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg