Gå til innhold

K-Sport KS-C01 Neon 94-00 coilovers for salg, helt NYE

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et helt nytt ubrukt sett med K-Sport coilovers for Chrysler Neon som jeg gjerne vill ha solgt. Produktnummeret er KS-C01 og de er laget spesielt til denne bilen.

Det er fire dempere med i pakka, altså to foran og to bak.

Dette er også det siste settet som BSbildeler hadde og de kommer heller ikke til å få inn nye.

 

Både høyden og stivheten kan justeres! Og det gjøres enkelt ved kun å vri noen ringer opp eller ned på demperen. Dette er et coilover sett, altså både dempere og fjærer i ett og det gjør det veldig enkelt å justere høyden på bilen.

 

Kjøpte dem for bare noen få uker siden men så fikk jeg en del problemer med bilen som jeg må få ordnet opp i fort og derfor trenger jeg noen penger for å få den i gang igjen :(

 

De er helt nye og ligger fortsatt i boksen de kom i.

 

Fulgte med noe som jeg først trodde var en TUV godkjenning men som viste seg å være en TUV godkjenning for selve selskapet som laget de så disse er altså ikke TUV godkjent dessverre.

Dette settet er akkurat det samme settet som de settene som blir TUV godkjente, men siden dette settet ikke er kjøpt via tyskland så følger det ikke med TUV papirer.

 

img7888dk.jpg

img7890yt.jpg

img7873e.jpg

img7869m.jpg

img7867.jpg

img7865x.jpg

img7862e.jpg

img7861q.jpg

img7856xw.jpg

img7850r.jpg

img7848h.jpg

img7878c.jpg

img7874j.jpg

img7876ke.jpg

img7872.jpg

img7871n.jpg

img7870r.jpg

img7866z.jpg

img7856ve.jpg

img7852u.jpg

img7877rb.jpg

img7881.jpg

img7880i.jpg

img7879j.jpg

img7882gl.jpg

img7885k.jpg

img7883n.jpg

 

 

Hvis noen vil se flere bilder, så send en mail til: bjorneoen@gmail.com

 

Setter en pris på 3800kr inkl frakt men er åpen for bud så kom gjerne med det!

 

Trenger som sagt penger ganske fort og vil gjerne selge disse så fort som mulig.

 

Mvh Bjørne Øen

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uheldigvis så er de ikke TUV godkjente men men kvalitet er det hvertfall uansett :) tror de fleste som monterer senkesett i dag driter i TUV ;)

 

jeg vil bare få solgt dem så fort som mulig så jeg kan få fiksa bilen :/ du skal leita lenge etter et så bra sett til en så lav pris :)

 

åja hehe ja nå veit jeg hva du tenker på ;) glemte at jeg hadde den tråden her forsatt.. men det var helt feil det som stod der! Det var blitt feilprisa på nettet og de hadde også endret fakturaen på pakka uten at jeg visste om det når jeg kom til posten. Lå også med en lapp med forklaring på hva som hadde skjedd :(

 

Da jeg kom til posten for å hente de så var ikke prisen den som var satt på nettet :( bsbildeler hadde lagt med et ark utenpå pakka hvor det stod at det var feilprisa på nettet og at de hadde også endra fakturaen utenpå pakka til den prisen det skulle være :/

 

så jeg måtte ut med en helt annen sum for å få dem med hjem, men blei mere og mere gira på å senke bilen når de først hadde kommet i posten så jeg kjøpte dem for har hatt lyst på coilvers lenge, men så fikk jeg selvfølgelig problemer med bilen :(

 

Sendte mail til BS angående dette, og de sa at de hadde skrevet på siden at de tar forbehold om at det kan bli priset feil på nettbutikken.. jeg leita lenge etter den linjen selv da jeg så de lå ute til 700kr men klarte ikke å finne den, men ifølge BS så er den på nettsida dems og derfor fikk jeg ikke coiloversa til den prisen som stod på nettet. Det var for godt til å være sant!

 

Så hvis du fremdeles tror at jeg kjøpte dem til 700kr så tar du feil ;)

 

Har også sletta den andre posten nå så ikke flere skal få en feil oppfatning av dette!

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endra prisen til 3800 inkludert frakt :) De veier tilsammen 23kg så 300kroner i frakt blir det minst men nå er det hvertfall inkludert i prisen!

Samme settet fra Tyskland og da også med TUV godkjenning da ligger til 1300 euro som er rundt 9000 så føler 3800 er en ganske grei pris ja selv om de ikke er TUV godkjente :)

 

Noen som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår