mtnhansen Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Er det mulig å sette på Biltema sitt sportsfilter i Micra (K11) 1.0 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Er det mulig å sette på Biltema sitt sportsfilter i Micra (K11) 1.0 ? Alt er mulig, men sportsfilter på en Micra 1.0 har ingenting for seg. Hvorfor skal du ha det? :) Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtnhansen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Alt er mulig, men sportsfilter på en Micra 1.0 har ingenting for seg. Hvorfor skal du ha det? :) For lydens skyld:) Trenger jeg overgang og slikt for å få det til å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bellduck Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Du må måle diameteren på luftinntaket på bilen. Diameteren på sportsfilteret er 76mm. Biltema har noen eksosoverganger som passer for innsnevring; brukte dette selv den uken jeg hadde konfilter på min. ;) Jeg synes forøvrig det høres ut som en ulyd i bilen om man kun har konfilter og ikke turbo og sånt, men smak og behag går jeg ut ifra. :) Noen biler har propertiære løsninger på luftinntaket, vet ikke hvordan det er på din. Siter "Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected." Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg