Gjest lundoz Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 hei! jeg er på jakt etter en 2004-2005 cayenne s. er det noe jeg bør se etter? mye problemer med disse bilene? alt av info taes med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Reis innom Porschesenteret på Son for ein bruktbiltest av bilen du er interessert i. Dette kan spare deg for stoooore summer! Eg kan sjekke litt opp litt meir, men kan ta ein dag eller 2 før eg svarer att. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Litt seint svar, men du har ikkje svart heller. Her er litt info. http://porsche-club-norge.no/diskusjon/viewtopic.php?f=66&t=30795 Eg rekner ikkje med at du er medlem ac pcn, so dette er det einaste eg kan linke til. Men det viktigaste er at eit porsche verksted sjekker bilen du har lyst å kjøpe. Naf er ikkje bra nok. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slyboy Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 hei! jeg er på jakt etter en 2004-2005 cayenne s. er det noe jeg bør se etter? mye problemer med disse bilene? alt av info taes med takk :) Har hatt en 2004 i 2 år, og ingen nevneverdige problemer. Skiftet sentral i gearkassen på 100", men dette kostet bare 12-15000 med deler og arbeid. Flott bil å kjøre og den 3,2 utgaven jeg hadde var billig i drift. Lange serviceintervaller og billig å kjøpe deler til den. Løp og kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg