HKS Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Selger min JVC cd spiller, 2 år gammel fjernkontroll følger med. kabler for tilkopling følger ikke med. 4x40W 2 linjeutganger DAB RDS Inngang for fks minidisc ifront hbo. 1000kr bilde: http://www.coda.ru/index.html?/car_CD_reciever/kd-sx999.htm ps: ikke lik fjernkontroll som på bildet. Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hva vil kabler for tilkobling si? De som kommer ut bak på spilleren? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by HKS Selger min JVC cd spiller, 2 år gammel fjernkontroll følger med. kabler for tilkopling følger ikke med. 4x40W 2 linjeutganger DAB RDS Inngang for fks minidisc ifront hbo. 1000kr bilde: http://www.coda.ru/index.html?/car_CD_reciever/kd-sx999.htm ps: ikke lik fjernkontroll som på bildet. LOL, link til en russisk side???? Kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by bjirn hva vil kabler for tilkobling si? De som kommer ut bak på spilleren? de som kommer ut på baksiden ja..:) Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by HKS de som kommer ut på baksiden ja..:) Hvordan kobler du til nye da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by bjirn Hvordan kobler du til nye da? det er bare å kjøpe en,og plugge i. jeg skal bruke den jeg har til den nye spilleren jeg skal kjøpe.. de har her: http://www.bilradiospesialisten.no/prodliste.php Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Så hvis jeg sier 700 spenn sier du? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 da sier jeg.......litt i minste laget;) Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by HKS da sier jeg.......litt i minste laget;) møtes på halvveien da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg