The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 jeg har et lite spørsmål her.. jeg har et for stort batteri i bilen min..og pga det så sitter ikke lokket til luftfilterboksen skikkerlig på.. kommer det til å få noen konsekvenser på en EU kontroll?? ska inn nå i slutten av mars!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 dette har nok ingen konsekvens, så lenge batteriet er forsvarlig festet... Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 det sitter fast ja..men jeg har ikke festa det.. det gamle var ikke festa heller..men den gikk gjennom da så..hehe får håpe den går gjennom denna gangen oxo da bare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 ps: men lokket på luftfilter boksen sitter jo ikke fast da :(..den er løs..må ha lenger skruer eller evt større lokk.. eller kjøpe nytt filter som jeg hiver rett på slangen..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Batteriet skal sitte fast, det skal sjekkes på kontroll. Er jo enkelt å feste det så slipper du å vise bilen pga en liten bagatell.. Fest lokket med strips eller no..... thumpsup Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Hans Batteriet skal sitte fast, det skal sjekkes på kontroll. Er jo enkelt å feste det så slipper du å vise bilen pga en liten bagatell.. Fest lokket med strips eller no..... thumpsup ække dum du..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg