Gå til innhold

FM4 A600 Gatebil Racing - Søndag 22.01.12 kl 20:00

Ranger emnet


arnfinme

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har prøvd å sette sammen noen biler for å slenge meg på disse seriene deres, men jeg har ikke sjans til å komme i nærheten av rundetidene dere poster. Alltid 5-6 sekunder tregere, uansett bil. Dere kjører sikkert mye mer enn jeg gjør, men dere har kanskje litt peiling på tuning også?

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noen her som kjører mye ja, samt har god erfaring med å tune bilene, men det bør ikke være noen hindring fra å være med. Da ser du sporet vi andre kjører, og kanskje lærer fort hvilke partier av banen du kan tjene inn igjen de få sekundene du ligger etter. Dessuten vil rundetidene variere veldig i løp, der det blir mye kniving. Morro er det uansett om man kommer på 1. 4. eller 9. plass...

It's not the fart that kills you, it's the smell

 

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for all del du må ikke være redd for å være med..så snart banene sitter sånn høvelig raser rundetidene.

min erfaring er att di beste rundetidene settes i løp når man ikke tenker på rundetider... fokuserer man for mye på det så får man ikke gode tider..det gjelder ivertfall meg selv.

di fleste biler jeg tuner til løp ligger jeg 1-2 sec bakom tifosi på rundetider men er fullt kompitabel til seier..

 

"det viktigste er ikke å vinne men å delta" Dagens kloke ord :)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å sette opp noen race i morgen fra kl 20:00.

 

Da vil jeg gjerne at alle bygger seg bil i både A600 og S700. Vi kjører først 2 løp i A600, så 2 løp i S700. Dette for å teste hva som fungerer best. Mange biler vil bli uaktuelle i S700, men hvis det gjør det mer morro å kjøre så går vi for S700 i denne serien fremover, eller evt multiclass hvis vi blir mange deltakere.

 

Vi kjører:

 

A600 - Sebring - 5 runder

A600 - Infineon - 5 runder

 

S700 - Suzuka - 5 runder

S700 - Hockenheim - 5 runder

 

Fortsetter å kjøre utover kvelden i den klassen det er best stemning for, evt multiclass.

It's not the fart that kills you, it's the smell

 

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensikten med å kjøre multiclass er jo å få med seg de som også liker å kjøre de lavere klassene. For noen, så synes de det begynner å bli for rått når man kommer opp i de litt høyere klassene. Og siden muligheten for å kjøre multiclass er der, hvorfor ikke prøve? Blir vi mange så kan det jo fort bli fighting i begge klasser, den heftigste fightinga skjer ikke nødvendigvis i front.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi testet i begge klassene. Serien vil bli stående med PI A600, pga mer close racing. Mye artigere med race når det blir litt kniving...

 

Kommer til å sette opp løp førstkommende søndag kl 20:00. Kommer tilbake med nærmere info om hvilke baner.

It's not the fart that kills you, it's the smell

 

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår