Bullit Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 *jeg skal legge meg *tenker på at det veldig sent å legge seg nå, og at jeg kommer til å være vrak imorra tidlig *begynner å uroe meg for å stå opp imorra *kjenner en kløe begynne i venstre arm *klør venstre arm *kløen har forflyttet seg til høyre bein *klør høyre beinet *tenker på at jeg skriver masse bull som bare jeg selv vil finne intresangt *tenker på alt bull jeg har skrevet og kontemplerer over hvorfor jeg ikke bruker den energien til å dra kroppen min inn i senga *drar kroppen inn i senga *men ikke før jeg har skrevet at dette er slik de 5 siste min. mine har vært idag. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Dette har vært tatt opp tidligere og vil foreløpig ikke bli gjennomført. Sannsynligvis aldri ! Båndbredde koster faktisk relativt mye når vi snakker om de behovene forumet har allerede. Derfor vil "syklubb-seksjon" ikke prioriteres. Bruk VG, Irc, Autofil-forumet, Be-4-you eller annet egnet forum for slikt ;) Her er planen at det skal dreie seg om BIL Regner med forståelse for dette. 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg