marius1993 Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Uansett om bilen har stått et par timer uten å bli kjørt, så har det tatt lang tid å starte den. Første uke etter jeg byttet motor i bilen satt jeg å kinnet bilen i ca 3 minutter før den startet, også måtte jeg kinne mange ganger til for at motoren sikkert skulle bli "varm" og kjørbar.. Det vil si at den kubbet hver gang jeg fikk start på den. Men nå sitter kinner jeg bilen i 3 sekunder og den starter, men jeg må altså kinne bilen 15-20 ganger fordi den kubber hele tiden. Også må jeg la den gå ca 5 minutter på tomgang før jeg kan kjøre.. Noen som har en idè om hva det kan være? Motortemperaturen står på 80 grader om det har noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 vil jo tippe det er kaldstart releet som er gåent :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius1993 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Nei, har prøvd å bytte det skjønner du! "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg