Taddei Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Hei! Har et lite problem med "stikkontakten" til 12v i bilen. Når jeg skal lade moblien min med en billader, så må jeg lirke laderen til et visst punkt før den får strøm. Jeg tror kontakten er rustet, men er ikke sikker. Hva er beste måte å evt fjerne rust på/reparere problemet? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Åpne opp å se hva som er galt.. er nok en kontaktfeil. Det ruster vell ikke dær hvis ikke hele bilen har vært i saltvann? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taddei Skrevet November 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Hvordan mener du jeg skal "åpne opp"? Kan være at jeg har forklart feil, jeg mener festet i bilen, det hullet man skal stikke kontakten inn i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Sikter du til sigarett-tenneren eller en kontakt beregnet for formålet. Det er nemlig slik at sigarett-tennere ikke er laget for å hente ut strøm i, og en del av dem rett og slett egner seg svært dårlig til formålet, i min bil så er det både vanskelig å få kontakt i midten, og veldig lett for å dette ut. En løsning kan være å legge opp ett stikk på en passende plass som faktisk egner seg til formålet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg