vinter Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 I går fikk jeg en jobb å skifte bremseklosser og noen koder fra en 330ci og da måtte jeg ta bilen ut for en kjøretur. Bilen er en 2002 model med en 3 liter motor 235 hk. Jeg er litt skuffet siden bilen hadde ikke så mye akselerasjon som jeg trudde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 29, 2011 Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Kommer an på hva man er vant til, og ikke minst hvor mye man lar lyden påvirke opplevelsen. Dessuten vet jeg at disse bilene føles raskere ved akselreaksjon i motorveghastigheter enn i rødlysracing. Men 235 hk på 1550 kg er ikke så mye da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinter Skrevet November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2011 Kommer an på hva man er vant til, og ikke minst hvor mye man lar lyden påvirke opplevelsen. Dessuten vet jeg at disse bilene føles raskere ved akselreaksjon i motorveghastigheter enn i rødlysracing. Men 235 hk på 1550 kg er ikke så mye da Ja det er sant men jeg tenkte at 330ci ville ha mer "kick" :) Har kjørt Volver i Norge som er mange ganger rasker en denne.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg