Gå til innhold

Rød Golf2 Sport.

Ranger emnet

vwfreak

Anbefalte innlegg

Originally posted by Infinal

Går fremover, får vel snart igjen motoren, og da er det overhallet topp osv....

Fått i noe grommere motor i Jettaèn enda eller ??

Det er jo bra... Når det gjelder motor på meg så går det tregt må jeg si.. :D Skal få tak i en kam og hvis jeg kommer over noen webere så kan det hende jeg setter på det oxo... Håper på skilter til helga da... Om jeg rekker det... :D Da blir det cruuuuzing... :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Hehe.. Var jo stjernesmell... :D Var det deg vi kjøpte den av å eller??? For ca et og et halvt år sia.... Gikk jo bra da.. Veit du hva som er gjort med den??

Det var meg dere kjøpte den av ja. Blei dere fornøyde? Jeg synes ihvertfall den var grei:)

Det skal ikke ha vært gjort noe med den motormessig. Det eneste jeg gjorde var en overhaling av toppen. Bytta da ventilløftere, pakninger og ventiltetninger.

Hvor mye fikk dere for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mnx

Det var meg dere kjøpte den av ja. Blei dere fornøyde? Jeg synes ihvertfall den var grei:)

Det skal ikke ha vært gjort noe med den motormessig. Det eneste jeg gjorde var en overhaling av toppen. Bytta da ventilløftere, pakninger og ventiltetninger.

Hvor mye fikk dere for den?

Hu har vært fornøyd.. Har stort sett gått bra.. Bytta toppakning å litt sånt småtteri da.. Men var skikkelig moro å kjøre da.. Lå skikkelig bra på veien.. :D Fikk igjen 23 for den... Så nå er det prosjekt golf 4 på gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Hu har vært fornøyd.. Har stort sett gått bra.. Bytta toppakning å litt sånt småtteri da.. Men var skikkelig moro å kjøre da.. Lå skikkelig bra på veien.. :D Fikk igjen 23 for den... Så nå er det prosjekt golf 4 på gang... :)

Da har ho jo hatt billig bil da. Savner stolene i den. Du tok ikke og satt dem i Jettaen altså? hehe Så dere hadde fjærnet hengerfestet også, svært fornuftig. Det plagde meg:)

Golf 4 ja, det har jeg også lyst på. Men nå har jeg påkostet A4'en så mye med forskjellig dill i det siste, så jeg skal nok ha den 1-2 år til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mnx

Da har ho jo hatt billig bil da. Savner stolene i den. Du tok ikke og satt dem i Jettaen altså? hehe Så dere hadde fjærnet hengerfestet også, svært fornuftig. Det plagde meg:)

Golf 4 ja, det har jeg også lyst på. Men nå har jeg påkostet A4'en så mye med forskjellig dill i det siste, så jeg skal nok ha den 1-2 år til tenker jeg.

Stolene var digg å sitta i de.. Gjorde litt smått med jetta'en min i vinter og da kom jeg over corradoseter både foran og bak.. :D Akkurat like... Så nå er det corradoseter både i jetta'en og i golfen.. :D Hengerfeste ville hun ikke ha der så den trur jeg faren hennes tok av et par dager etter at vi kjøpte den.. Så var det ei kjærring som kjørte på bilen bakfra like etter så da ble det nylakert bak + ny fanger... :) Har kjøpt seg en blå golf 4 og 18" felger er på vei + grill, baklykter, senkesett og litt småtteri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider