vwfreak Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Se annonse.. Golf 2 Info?? bare spør her... Prisen er satt til 20.000 for selve bilen + at kjøper betaler årsavgift... Årsavgiften er nå betalt... MVH Håkon. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Solgt? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Infinal Solgt? Den flytter antageligvis til hønefoss i dag... :) Åssen går det med prosjektet ditt for tia?? Var å henta min her om dagen.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Da er bilen solgt... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Går fremover, får vel snart igjen motoren, og da er det overhallet topp osv.... Fått i noe grommere motor i Jettaèn enda eller ?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Infinal Går fremover, får vel snart igjen motoren, og da er det overhallet topp osv.... Fått i noe grommere motor i Jettaèn enda eller ?? Det er jo bra... Når det gjelder motor på meg så går det tregt må jeg si.. :D Skal få tak i en kam og hvis jeg kommer over noen webere så kan det hende jeg setter på det oxo... Håper på skilter til helga da... Om jeg rekker det... :D Da blir det cruuuuzing... :D :D :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Det er gamle bilen min det der:) Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by mnx Det er gamle bilen min det der:) Hehe.. Var jo stjernesmell... :D Var det deg vi kjøpte den av å eller??? For ca et og et halvt år sia.... Gikk jo bra da.. Veit du hva som er gjort med den?? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by vwfreak Hehe.. Var jo stjernesmell... :D Var det deg vi kjøpte den av å eller??? For ca et og et halvt år sia.... Gikk jo bra da.. Veit du hva som er gjort med den?? Det var meg dere kjøpte den av ja. Blei dere fornøyde? Jeg synes ihvertfall den var grei:) Det skal ikke ha vært gjort noe med den motormessig. Det eneste jeg gjorde var en overhaling av toppen. Bytta da ventilløftere, pakninger og ventiltetninger. Hvor mye fikk dere for den? Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by mnx Det var meg dere kjøpte den av ja. Blei dere fornøyde? Jeg synes ihvertfall den var grei:) Det skal ikke ha vært gjort noe med den motormessig. Det eneste jeg gjorde var en overhaling av toppen. Bytta da ventilløftere, pakninger og ventiltetninger. Hvor mye fikk dere for den? Hu har vært fornøyd.. Har stort sett gått bra.. Bytta toppakning å litt sånt småtteri da.. Men var skikkelig moro å kjøre da.. Lå skikkelig bra på veien.. :D Fikk igjen 23 for den... Så nå er det prosjekt golf 4 på gang... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by vwfreak Hu har vært fornøyd.. Har stort sett gått bra.. Bytta toppakning å litt sånt småtteri da.. Men var skikkelig moro å kjøre da.. Lå skikkelig bra på veien.. :D Fikk igjen 23 for den... Så nå er det prosjekt golf 4 på gang... :) Da har ho jo hatt billig bil da. Savner stolene i den. Du tok ikke og satt dem i Jettaen altså? hehe Så dere hadde fjærnet hengerfestet også, svært fornuftig. Det plagde meg:) Golf 4 ja, det har jeg også lyst på. Men nå har jeg påkostet A4'en så mye med forskjellig dill i det siste, så jeg skal nok ha den 1-2 år til tenker jeg. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by mnx Da har ho jo hatt billig bil da. Savner stolene i den. Du tok ikke og satt dem i Jettaen altså? hehe Så dere hadde fjærnet hengerfestet også, svært fornuftig. Det plagde meg:) Golf 4 ja, det har jeg også lyst på. Men nå har jeg påkostet A4'en så mye med forskjellig dill i det siste, så jeg skal nok ha den 1-2 år til tenker jeg. Stolene var digg å sitta i de.. Gjorde litt smått med jetta'en min i vinter og da kom jeg over corradoseter både foran og bak.. :D Akkurat like... Så nå er det corradoseter både i jetta'en og i golfen.. :D Hengerfeste ville hun ikke ha der så den trur jeg faren hennes tok av et par dager etter at vi kjøpte den.. Så var det ei kjærring som kjørte på bilen bakfra like etter så da ble det nylakert bak + ny fanger... :) Har kjøpt seg en blå golf 4 og 18" felger er på vei + grill, baklykter, senkesett og litt småtteri.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Har du de 17" dine enda?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Infinal Har du de 17" dine enda?? Solgte alle felga jeg hadde jeg... :) Så nå har jeg bare de som står på nå som jeg skal ha... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg