Gå til innhold

Lyst på ny bil

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp Civic du om det er det du vil. Drit i hva andre sier. Så lenge DU er fornøyd så er det det som teller. Personlig har jeg gitt opp å diskutere hva bil som er best. Det er smak og behag det går på. Og for all del: Civiv er pene biler. som er utrolig driftsikre og komfortable. Kort sagt: en god bil. Og det at bilen trekker i "feil" ende som alle sier er samma f. Hvertfall for min del. Kjøp deg civic du. Du blir helt sikkert fornøyd. Kunne tenkt meg en civic selv jeg. Men jeg har ikke råd til en av de nyere utgavene. Liker ikke de gamle fra slutten av 80 tallet så godt. Neste bil blir vel en Honda tror jeg. Har vært stooor honda fan siden jeg kjøpte meg en Aerodeck fra 86 som førstebil. Døde desverre brått i en utforkjøring. Morsommere bil til under 20 tusen finnes ikke det er jeg sikker på. HONDA POWER!!!

Vet jeg kjører pysjå, men det er bare midlertidig.... drømmer om en strøken rød prelude fra slutten av 80 åra med senking, skikkelige felger +++

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Kjøp Civic du om det er det du vil. Drit i hva andre sier. Så lenge DU er fornøyd så er det det som teller. Personlig har jeg gitt opp å diskutere hva bil som er best. Det er smak og behag det går på. Og for all del: Civiv er pene biler. som er utrolig driftsikre og komfortable. Kort sagt: en god bil. Og det at bilen trekker i "feil" ende som alle sier er samma f. Hvertfall for min del. Kjøp deg civic du. Du blir helt sikkert fornøyd. Kunne tenkt meg en civic selv jeg. Men jeg har ikke råd til en av de nyere utgavene. Liker ikke de gamle fra slutten av 80 tallet så godt. Neste bil blir vel en Honda tror jeg. Har vært stooor honda fan siden jeg kjøpte meg en Aerodeck fra 86 som førstebil. Døde desverre brått i en utforkjøring. Morsommere bil til under 20 tusen finnes ikke det er jeg sikker på. HONDA POWER!!!

Vet jeg kjører pysjå, men det er bare midlertidig.... drømmer om en strøken rød prelude fra slutten av 80 åra med senking, skikkelige felger +++

hehe, jeg kjører også en peugeot nå, riktignok en dårligere enn din da:D 205 fra 86 :D.hehe..duger ikke lengre

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med Mr. Aerodeck var en Honda Accord også min første bil. Riktignok en 4-dørs sedan, 1987 modell, med 2.0i 12V-motor. Det gikk ikke en dag etter at jeg solgte den at jeg ikke angret som en hund. Så nå er det en annen kar som har den, og bilen står med knekt nedre bærekule fremme. Skal kjøpe den tilbake for 15.000 kroner; det blir en gledens dag! :D

Se forøvrig bilde i signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok allene om å være jente med del sol her i byen ja.. jeg kjenner han ikke, men typen kjenner fredrik, og han snakka med fredrik og karl martin her om dagen da han fortalte at han skulle ha seg del sol og fortalte at jeg også hadde en lik i samme farge også..

han har ganske diskre styling ja.. men nå er det en ny fanger og vinge på vei, for å fiffe den opp, han ble så lei av den front leppa han hadde på den.... det er en sølv hb

man bør ikke være for stor eller lang for å kjøre del sol nei ;)

ikke all verden med plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider