Gå til innhold

Er det lov å lage egne setebraketter?

Ranger emnet


Girebirger

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenker å flytte stolen i bcbilen litt lenger opp og fram, og samtidig tilte den litt bakover slik at den blir bedre å sitte i. Jeg hadde ikkje så veldig lyst til å kappe av firkantrørene for å flytte på dem, også sveise de fast igjen. Men lurer på om jeg kan lage meg sånne setebraketter som man bruker for å feste stolen fra siden med?

 

305335_2569233637626_1457782977_32801257_2019583218_n.jpg

Sånne vil jeg lage, har lest i boka, men det står ikke noe om man kjøper dem eller lager dem selv.

 

Spørsmålet er jo såklart om det er lov eller ikke

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, har jo vanlige firkantrør også flatjern over de igjen, tenkte å lage meg sånne braketter, hvorfor? fordi når jeg har muligheten til å lage dem selv så gjør jeg heller det enn å kjøpe, ikke at det er SÅ dyrt uansett da.

 

Leste også i boka, men det står ingenting om de brakettene er selvprodusert eller kjøpt, noen som sier at det som ikke står i boka er helle ikke lov, hvilket vil si at det verken er lov med kjøpte eller selvproduserte siden ingen av delene er nevnt. Men tror jeg skal lage meg sånne ja.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ingen problem å lage det selv, sålenge du lager det på en forsvarlig måte. Har flere sett med slike du har på bildet, og det er da bare plater med diverse knekker og hull på det og, ikke no hokus pokus. Er en grunn til att det ikke koster mange kronene selv med store dyre logoer innstanset... :well:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår