ePOX Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 http://www.ebay.com/itm/150668600334?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 denne kjøpte jeg som ryggelys, men monterte de på graveren istedefor, for "look"en på de var litt for røff på bilen min men hvis du har en med litt mer "arbeidsbil" stuk passer de nok fint til "nære" arbeidslys. de er veldig robuste i forhold til prisen. huset er helfrest aluminium. og de er billige. Ellers. det jeg har bestemt meg for forover på bøyla kommer herfra http://www.rigidindustries.com/ Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasum Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Fant derre ut om det gikk og få lys på planet med orginalbryteren selv om bilen går?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Skal sette i flere originalbrytere og koble eget nett :well: Men hvis noen finner det ut, er det BARE å si i fra :thanks Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasum Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hvor bestiller du orginalbryter fra?? Og instalerer du dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Bryter bestiller jeg på delelageret på jobben (jobber hos forhandler) men det blir nok noe kløning og noen releer for å få det til å funke med lys i bryter og greier :bok: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 har du kjekket strømskjema da?, muligens er det noe sensor som gjør at lyset slukker når man kjører med spenning fra J519, men prøv å ut bryteren og se hvor mange ledninger det er på den, er det 3 ledninger tar du bort den en av dem(må prøve deg fram) og har på lyset mens du kjører Eller gå inn VAS og ikke vag-com gjennom guide fuksjoner og inn på J519 og prøv deg fram der Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Atle Skrevet November 6, 2020 Rapporter Share Skrevet November 6, 2020 Kan dette være løsningne?? https://www.motorspark.com.au/vw-amarok-load-space-light Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg