Flasher Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Jeg ønsker meg sterkt en downforcer og spoiler foran, som passer originalfangerene til min bmw e36 Noen som kan hjelpe meg? Vil ikke betale fullpris, om noen har noe billigere :) Danke :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 jeg har en cupleppe til m3 som jeg tror passer. har du ikke lakkert å fått på m3 fangeren enda???lol Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Har en kamerat som har en frontfanger liggende til e-36. Jævlig tøff og litt spesiell fanger. Har nicket eye_candy her på forumet om du er interessert i en fet frontfanger. Litt usikker på om han skal selge den da.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Øyvind.H Har en kamerat som har en frontfanger liggende til e-36. Jævlig tøff og litt spesiell fanger. Har nicket eye_candy her på forumet om du er interessert i en fet frontfanger. Litt usikker på om han skal selge den da.... flasher har en slik fanger som eye_candy som han har fått av meg men jeg tror det var en slags leppe han er ute etter da økonomien ikke er på topp. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by kas jeg har en cupleppe til m3 som jeg tror passer. har du ikke lakkert å fått på m3 fangeren enda???lol hehe.. puss puss så får du en nuss.. bearbeiding er tingen ......... :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Feiltolket visst den ene setningen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Får lakkert fangerene og sideskjørt til uka, så skulle absolutt hatt ei leppe av noe slag ja.. Men men, ta det med tiden.. lakkering av fangere gjør susen det også.. butt ugly slik den ser ut nuh :) Originally posted by kas flasher har en slik fanger som eye_candy som han har fått av meg men jeg tror det var en slags leppe han er ute etter da økonomien ikke er på topp. mvh Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg