Gå til innhold

Streetmeet i trondheim 16. april klokken 20.00

Ranger emnet


Stephan

Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)  

59 stemmer

  1. 1. Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)

    • Javisst!! Kom med tid og sted!!!
      41
    • Kanskje.. hvis jeg får låne bila :P
      4
    • Nope....
      14


Anbefalte innlegg

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by @lpher

 

Dont worry....er vel ikke akkurat noen råner selv men...artig lell! :)

 

@lpher

 

 

Det dukker vell opp litt av begge deler regner jeg med:)

MX'en er inne til lakk så jeg får vell låne pappas audi å stille meg litt unna "lineupen":)

Hva nå???

 

*Audi TT Quattro

*Mazda MX-5 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

 

Det stemmer nok det ja.. Men vet ikke om jeg kommer. Ingen av kompisene mine her i byen er råne-folk. Og jeg har sikkert nok å finne på på en fredags kveld også...

 

Råning å råning.. vil ikke akkurat kalle ett slik treff det da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dagen kommet, ble oppmøte på piren?? med tanke på steinen? klokka 20-21 ---->

 

Å FOR ETT VÆR:) toppers

 

fett å dratt med alle på ett par runder i byen før vi hadde avslutta, for å sett reaksjonen på folk

------------------------------

Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges)

Audi A4 1,8 Turbo

Mercedes 190 2.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rel0ad

da er dagen kommet, ble oppmøte på piren?? med tanke på steinen? klokka 20-21 ---->

 

Å FOR ETT VÆR:) toppers

 

fett å dratt med alle på ett par runder i byen før vi hadde avslutta, for å sett reaksjonen på folk

 

Det er litt morro å cruise mange ja. Utpek en rute eller lederbil davel. Og et eller flere klokkeslett, f.eks. kl 22. Hvis man skal vise seg frem så er det vel endel folk som går til vorspiel rundt/før 20, samt mange som går til byen etter 23/24.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rel0ad

jeppz, hadde vært skøy å sett maska til onkel polis vist vi hadde kommet 20-30 biler i "kollonne" hehe..

 

Etter oppmøte i januar å dømme, og med tanke på at det er tørt på veien og sol om dagen, så kan du minst doble det anslaget tror jeg...

 

Noen bør ta ansvar og tegne opp en "rute" kanskje?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet et kart over Trondheim, så kan noen av dere som er 100% sikker på hvor det er, ringe ut hvor vil skal møtes... Så slipper vi halvparten ikke møter oppthumpsup

 

http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.399101&y=63.43209&id=a_10.399102_63.43209_Trondheim+sentrum%2C+Trondheim&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=6&zoom_out.x=33&zoom_out.y=4

 

Kommer til å bli liv ikveld!!! En fra orkdal kommer i en orange ascona, ikke bry dere om at han hopper på taket, det gjør han på hver festlol

Party!!!:D

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faan.. Tenkte jeg skulle kjøre fra Steinkjer for å bli med på dette,men så dropper han som skulle være med! Blir jo sinns mye folk ute i kveld også,er jo Lick fest på Samfundet,MTV og greier..

Gidder ikke dra alene,dritkjipt å kjøre helt til Tr.heim å tilbake alene!! Faan!!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rel0ad

er ikke så kjent i Trondheim, kan ikke du gjøre det? så kan jeg printe ut kart på jobben, vist du finner ett bra ett som passer på ett A4 ark

 

Jeg tror vi overlater det til noen som råner mer i byen enn det jeg har gjort.. Det finnes sikkert noen "delvis faste ruter" fra før. Dessuten vil ikke jeg være med i så stor grad i planlegging, når det ikke er sikkert at jeg dukker opp engang...

 

Kart finnes på bl.a.

http://www.gulesider.no

http://www.finn.no/kart

http://www.visveg.no

 

kart over pirområdet klikk her.

 

Tror ikke det er vits i å printe ut masse kart heller, det er da ikke vanskelig å følge etter hverandre. Bare første bilen vet ruten, eller lager en bra rute underveis! Man må jo passe på at kolonnen ikke biter seg selv i halen (for mange ganger i hvert fall).

 

Jeg tipper det blir sykt mange biler, hvert fall hvis alle som var på treff i januar kommer, og man har spredd ryktet til enda fler også.. Man kunne jo f.eks. hatt en minikolonne hver rundt om i byen, så kunne man henge seg på når man så denne, og på denne måten "samle" sammen folk hehe....

 

Husker en søndags kveld for mange år siden, tror det var pinse, hvert fall fri på mandagen, da var det mange rånere tilfeldigvis samlet på shell i strømmen. En bil begynte å kjøre i ring rundt folket, så hang en til seg på, og plutselig kjørte alle rundt i ring på parkeringsplassen. Da kjørte vi ut av ringen, med hele gjengen etter. Var vel rundt 25 biler. Alle kjørte med nødblink, svingte frem og tilbake på hele veibanen (midt på natten, ikke en kjeft ute), og rånet litt strømmen-lillestrøm. Var veldig artig, og de få personene som var ute den natta fikk seg et artig syn!!!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår