Tryjo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Hei, :) Trenger hjelp til noe feilsøking på min p11 98mod. Spenning på batteriet ligger nå på ca 10-11V har også målt rett på dynamoen med samme resultater. Dette er andre brukte dynamo jeg prøver, denne siste gangen målte jeg 14V på tomgang men etter ca 3 kilometer på veien begynte ABS og batteri lampa å lyse og radioen daua. Når jeg målte nå er jeg tilbake til 11V igjen. Er det mulig feilen ligger en annen plass å ødelegger dynamoene ? Batteriet var helt flat og jeg måtte bruke startkabler for å få den igang etter jeg hadde byttet ! Siter Nissan sunny 1.6 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryjo Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Har nå satt inn nytt batteri og helt ny dynamo, det virker som bilen lader over lenger tid ( spenninga øker til 14v etter en halv time på tomgang ) men det synker med en gang jeg ruser motoren / bruker strøm. Ladelampa lyser med tenninga på og slukker når bilen startes :( Siter Nissan sunny 1.6 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarglas Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Hvor er svarene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg