Gå til innhold

1983 Mercedes 190E Aut., EUOK 09/13, Lav KM (TR.HEIM)

Ranger emnet

tahembre

Anbefalte innlegg

God gammel sliter selges!

Da jeg per nå har 6 mil å kjøre til jobb hver bidige dag, strekker ikke denne seg langt nok på økonomisk kjøring for min del..

går på 0.8 på mila med normal kjøring..

Bilen ble i 1983 kjøpt av en gammel mann som trodde bilen var noe man skulle ha som pynt i garasjen.

Bilen har per idag kun gått 223.000 km, men bærer noe preg av alderen.

Det sitter i en 4-trinns automat-kasse som er tett og fin uten noen problemer.

Bilen har tidligere vært eid av en gammel gubbe og et par østlendinger som brukte bilen som en " A-B" bil..

Bilen er nylig eu-godkjent og er utrolig behagelig å kjøre!

Da dette er av første generasjon 190E, detter altså ikke denne fra hverandre som den nyere generasjonen du finner til 1500,- på finn.no!

Automatkassen har nylig fått seg et oljeskift, hjullager er bytta, bremsene er byttet hele veien rundt i forbindelse med eu-kontroll og olje er nylig skifta på bakaksling, har noen halvslitte piggdekk på 15" alufelg, og greie sommerdekk på original-felgene fra '83!

Så vidt jeg har klart å finne ut er dette så absolutt en suveren bil for de som er LITT hardere på gasspedalen enn meg, iogmed at den har en tendens til å slenge på ræva i rundkjøringene bare det er våt asfalt!

Og.. det beste med hele bilen om du er redd kulda som meg; starter du bilen og koster av snøen på ruta, så er det varmt i bilen når du setter deg inn igjen !

Bilen er relativt stygg i lakken, da den ble forsøkt lakkert av en IDIOT som kalte seg lakkérer og klarte å blande lakken feil !

Er delvis svart per nå..

Selges til førstemann med mer enn 5 fine lapper i hånda!

foretrekker kontakt per sms i første omgang da jeg jobber rundt 15 timer i døgnet til tider..

Mvh

tahembre

932 82 615

Bil nr 49: [ 2002 Subaru Impreza ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider