RiZLa Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg er en forhandler selv jeg, derfor jeg lurte på hvem som importerte de til landet.. Uaktuelt for meg å kjøpe på en annen butikk, hvis du skjønner? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by RiZLa Jeg er en forhandler selv jeg, derfor jeg lurte på hvem som importerte de til landet.. Uaktuelt for meg å kjøpe på en annen butikk, hvis du skjønner? :D LOL...ja du sier noe der... :-) Vi bestiller dem fra Sørensen & Balchen.... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Å ja.. De ja.. :P Kjøpte nylig en Defa alarm fra de.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by RiZLa Å ja.. De ja.. :P Kjøpte nylig en Defa alarm fra de.. :D Bare en? Du må bestille minimum 50/100 i slengen om du skal få skikkelige priser på dem vettu! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Så innvendig antenne er ikke og anbefalle? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 I en bil så er signaler utenfra ganske begrensa. Dette fordi karosseriet delvis fungerer som et Faradaybur. I fysikken er dette noe som blir brukt til skjerming av elekromagnetisk stråling, og ergo vil innvendig antenne være lite fordelaktig. Nå er jo ikke karosseriet heldekkende, men tilstrekkelig skjermende for at signalene blir betydelig svekket avhengig av hvor radiobølgene kommer fra. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by @lpher Bare en? Du må bestille minimum 50/100 i slengen om du skal få skikkelige priser på dem vettu! :D @lpher Jo da.. Vet det.. Men vi forhandler ikke Defa alarmer til vanlig i butikken.. Er andre butikker i byen som har stjælt det markedet.. :P Fikk nok en god pris på den må du tro.. uten at jeg skal nevne det her.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by jalla I en bil så er signaler utenfra ganske begrensa. Dette fordi karosseriet delvis fungerer som et Faradaybur. I fysikken er dette noe som blir brukt til skjerming av elekromagnetisk stråling, og ergo vil innvendig antenne være lite fordelaktig. Nå er jo ikke karosseriet heldekkende, men tilstrekkelig skjermende for at signalene blir betydelig svekket avhengig av hvor radiobølgene kommer fra. What he said :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by RiZLa Jo da.. Vet det.. Men vi forhandler ikke Defa alarmer til vanlig i butikken.. Ahh.... Originally posted by RiZLa Er andre butikker i byen som har stjælt det markedet.. :P Øy! ...an oportunity is k nocking! ;) Originally posted by RiZLa Fikk nok en god pris på den må du tro.. uten at jeg skal nevne det her.... :D Bra :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Men antennen @lpher annbefaler kan altså monteres INNE i bilen, å gi ok mottak? Ikke interesert i å ha en liten brystvorte på bagasjeluka;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Tombra Men antennen @lpher annbefaler kan altså monteres INNE i bilen, å gi ok mottak? Ikke interesert i å ha en liten brystvorte på bagasjeluka;) LOL...nope...ikke INSIDE the car nei... :D Menne...har du ikke fått med deg at nipples er kult du da?! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Joda, men jeg foretrekker dem inne i bilen, gjærne i baksetet:D Kommer vel innom en dag uansett, så snart bilen er kjørbar. Takk for info:cool: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Usj.. Da får jeg bli uten radio jeg da.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Pingler...HELE GJENGEN! :D Neida...har en innvendig greie med forsterker innebygget for de som absolutt skal ha innvendig antenne! :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by @lpher Pingler...HELE GJENGEN! :D Neida...har en innvendig greie med forsterker innebygget for de som absolutt skal ha innvendig antenne! :) @lpher Og den koster hvor mye? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg