Hawkon Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 helt klart noe for deg, potatis! 12k er jo bra, jeg betalt jo mer for min delebil :( Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 synd at jeg ikke får penger før om en ukes tid hvis ikke hadde jeg tatt den :( Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 bumpelump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvor ble det av filmen ? :) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 tror ikke jeg gidder å redigere den. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Da er bilen solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg