andreasbj92 Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hei:) Nå som vinteren er på vei og det begynner og bli kjølig ute bestemte jeg meg for og sette på vinter dekkene. for 3 mnd siden ca kjøpte jeg meg justerbart senkesett til bilen min, en Vw Golf 1998 mod. Problemet nå er at den har blitt ALT for lav og da mener jeg for lav. Hva kan jeg gjøre for og få den litt høyere? kjøpe nye felger som er større evt? Jeg har hevet den på max.. Takker på forhånd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 bytt tilbake til det orginalet hvis den er for lav med coilovers justert på topp. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 De er det sverre kastet.. de var helt ødelagte.. men da må jeg kjøpe meg brukte da som er orginale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 enten det eller eller nye dekk som er maks 5% større i rulle omkrets Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Kan umulig være for lav på det høyeste:O Sikker på at du har stillt det riktig? :D Maange som spør om de skal skru opp eller ned :L Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Skal ta en titt på det i morgen, mulig jeg har gjort det feil forran, men bak kan jeg ikke tro jeg har gjort det feil.. disse har jeg http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-4/ta-technix mulig det hjelper. for og heve den må jeg skru opp da eller:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Skal ta en titt på det i morgen, mulig jeg har gjort det feil forran, men bak kan jeg ikke tro jeg har gjort det feil..disse har jeg http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-4/ta-technix mulig det hjelper. for og heve den må jeg skru opp da eller:)? Skru de opp ja :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg