Gå til innhold

19 tom felger på celica t23

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Hvis noen lurer...

 

8.5x19" ET30 med 235/35 dekk passer på celica t23. Det kan hende de vil subbe bitte litte granne forann hvis du senker, men det kan litt veldig lett skjerm-massasje ordne.

 

Hvordan jeg vet? iiiiiii-hihihihiihihihihihihi!!!! hva står hjemme i stua mi og venter på sommeren? kan det være 19 felger? jaaaaa!!!! *ekstase*

 

bilder og sånt når senkesett + styling er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hvis noen lurer...

 

8.5x19" ET30 med 235/35 dekk passer på celica t23. Det kan hende de vil subbe bitte litte granne forann hvis du senker, men det kan litt veldig lett skjerm-massasje ordne.

 

Hvordan jeg vet? iiiiiii-hihihihiihihihihihihi!!!! hva står hjemme i stua mi og venter på sommeren? kan det være 19 felger? jaaaaa!!!! *ekstase*

 

bilder og sånt når senkesett + styling er på plass.

 

Åssen felger....? og åssen innpress er det på dem?

..og why wait med bilder? :D

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

 

Åssen felger....? og åssen innpress er det på dem?

..og why wait med bilder? :D

 

@lpher

 

Innpress = se over = 8,5x19 ET30. Husker ikke helt hvilket merke det er. Men stresser ikke med å ta bilder av en felg forann en tv :) Tar det når styling og alt er på plass.

 

Tatt en liten sjans med stylinga og kjøpt fronten til ett kit, sideskjørt som hører til ett annet, bakfanger som hører til enda ett annet kit, og en vinge som ikke hører til noen av dem. blir enten veldig bra, eller veldig tamt. må ta litt sjanser her i livet :) DISKRE styling er det ivertfall IKKE :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan se litt kjedelige ut for seg selv. etter jeg hadde kjøpt dem stod jeg å så på dem liggende på gulvet en stund å lurte på hvorfor jeg hadde kjøpt dem i det hele tatt...

 

men når jeg prøvde dem på bilen så var ble jeg fornøyd. virkelig pent. trenger å senke 40mm forann og 60mm bak for at det skal se "rett" ut. vet ikke helt hvordan det går å senke såpass mye når jeg setter på styling'a, siden bilen er ganske lav orginal + stylinga bygger en del nedover... kan bli litt mer "spennende" enn jeg vil ha det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem selv i 17", og det blir alt for lite.. fikk tilbud om å kjøpe dem i 19, men det viste seg at boltcirkelen ikke passet. Audi med 5*112 passer ikke på bmw 5*120!!!

 

Så hvis noen vil ha 19" smc-o så kan jeg muligens "hooke" dere opp med selger.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Originally posted by vagen

19 inches of love baaaaaaaby...

 

(2 biler av bilen med felgene montert...bare resten igjen....)

 

http://www.everythingcelica.com/ubbthreads/thread.f_1869942048_0_collapsed_5__1.html

 

Jævli stillig :D

 

Forresten utrolig omfattende everythingcelica.com siden, er du medlem der også...

 

morsomt og lese disse diskusjonene om folk skal velge 17" eller 18".. her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Jævli stillig :D

 

Forresten utrolig omfattende everythingcelica.com siden, er du medlem der også...

 

morsomt og lese disse diskusjonene om folk skal velge 17" eller 18".. her

 

Det er ett bra forum hvis du har nyeste type celica. I motsettning til norge, så er bilen populær "der borte". Så du kan spørre & krangle om mye nyttig&unyttig, og det er mye kule deler å få tak i.

 

Når det gjelder felger så er jeg skuffa over dem. trodde usa var mye mer "la oss prøve 22 tommer felger". Men isteden krangler de om 16 og 17 tom, og syns 18 tommer felger er å dra det langt. syns det er litt rart at en "bonde" fra norge skal være den med mest sans for 19 tommer der :)

 

Ps! Sjekk GALLERY delen, og BODYKITS. *MYE* fint. Har liggende hjemme OCTANE front fangeren, BOMEX bak fangeren, og BUDDY CLUB I sideskjørtene, og en APR GT-200 karbon vinge. Får det på bilen om 2-3 uker (litt avhengig av lakkerer osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Det er ett bra forum hvis du har nyeste type celica. I motsettning til norge, så er bilen populær "der borte". Så du kan spørre & krangle om mye nyttig&unyttig, og det er mye kule deler å få tak i.

 

Når det gjelder felger så er jeg skuffa over dem. trodde usa var mye mer "la oss prøve 22 tommer felger". Men isteden krangler de om 16 og 17 tom, og syns 18 tommer felger er å dra det langt. syns det er litt rart at en "bonde" fra norge skal være den med mest sans for 19 tommer der :)

 

Ps! Sjekk GALLERY delen, og BODYKITS. *MYE* fint. Har liggende hjemme OCTANE front fangeren, BOMEX bak fangeren, og BUDDY CLUB I sideskjørtene, og en APR GT-200 karbon vinge. Får det på bilen om 2-3 uker (litt avhengig av lakkerer osv osv)

 

Virker som den kommer til og bli ganske rå den. Hvor har du handlet delene fra? Ganske stillig den Apr gt-200 vingen.. Synes selv APR GT300 Widebody bodykitet er utrolig stilligt, men dessverre så kommer vinteren her og da ser bilen helt jævlig ut hvis du da ikke har 10 toms bakdekk, men det er ikke så populært om vinteren...

 

Ja, det er akkurat som du sier, der borte sier de jo 18" er for show og 17" er for og kunne "bruke".

 

Har selv hatt 19" og det blir nok 19" på den neste også.

 

Ser du har planer utvendigt, noe mods du skal til med innvendigt da?

 

Edit: gjerne legg ut noen bilder, eller send noen til meg av bilen din sånn som den er p.d.d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Virker som den kommer til og bli ganske rå den. Hvor har du handlet delene fra? Ganske stillig den Apr gt-200 vingen.. Synes selv APR GT300 Widebody bodykitet er utrolig stilligt, men dessverre så kommer vinteren her og da ser bilen helt jævlig ut hvis du da ikke har 10 toms bakdekk, men det er ikke så populært om vinteren...

 

Ja, det er akkurat som du sier, der borte sier de jo 18" er for show og 17" er for og kunne "bruke".

 

Har selv hatt 19" og det blir nok 19" på den neste også.

 

Ser du har planer utvendigt, noe mods du skal til med innvendigt da?

 

Edit: gjerne legg ut noen bilder, eller send noen til meg av bilen din sånn som den er p.d.d :D

 

Skulle gjerne handlet widebody kit, men alle jeg har snakked med sier at det mest sannsynlig sprekker hvis du bruker det vinterstid. Og har ikke nok penger til å ha 2 biler, så da får det holde med "vanlig" styling som jeg kan skru av igjen når vinteren nærmer seg.

 

Hadde noen planer om å kjøpe Vis invader karbon panser og lamborghini dører, men... Tror jeg skal gi meg etter jeg har montert det jeg har nå. Innvendig så er jo bilen helt konge standard, så ingenting å gjøre der. bortsett fra stereo, men det gidder jeg ikke. hører skjelden på musikk i bilen. blir vel noe eksos anlegg som overdøver eventuell musikk alikevel :)

 

Skal begynne å prøve montere og tilpasse støtfangerene og sideskjørtene denne helga. Så forhåpentligvis så tar det ikke alt for lang tid før alt er montert på bilen. poster på everythingcelica.com ivertfall. forumet her går det jo ikke å legge opp bilder på uten å skulle linke og styre (suger). skal prøve å huske legge opp linken til posten der, her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Skulle gjerne handlet widebody kit, men alle jeg har snakked med sier at det mest sannsynlig sprekker hvis du bruker det vinterstid. Og har ikke nok penger til å ha 2 biler, så da får det holde med "vanlig" styling som jeg kan skru av igjen når vinteren nærmer seg.

 

Hadde noen planer om å kjøpe Vis invader karbon panser og lamborghini dører, men... Tror jeg skal gi meg etter jeg har montert det jeg har nå. Innvendig så er jo bilen helt konge standard, så ingenting å gjøre der. bortsett fra stereo, men det gidder jeg ikke. hører skjelden på musikk i bilen. blir vel noe eksos anlegg som overdøver eventuell musikk alikevel :)

 

Skal begynne å prøve montere og tilpasse støtfangerene og sideskjørtene denne helga. Så forhåpentligvis så tar det ikke alt for lang tid før alt er montert på bilen. poster på everythingcelica.com ivertfall. forumet her går det jo ikke å legge opp bilder på uten å skulle linke og styre (suger). skal prøve å huske legge opp linken til posten der, her.

 

Lambodører ser sinnsykt fett ut, men koster mer en det smaker!

 

Flott gleder meg til og se resultatet... keep me posted :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Lambodører ser sinnsykt fett ut, men koster mer en det smaker!

 

Flott gleder meg til og se resultatet... keep me posted :D

 

Det er en helt åndssvak pris på de ja. Første gangen jeg kom over ett lambo kit (eller vdc kit) så leste jeg godt og lenge før jeg skjønte at det ikke fulgte med helt nye dører. bare noen sure små hengsler. og de såkalte "billige" til ca 1000 dollar går det noen historier om folk som har opplevd at hengslene har knekt mens døra har stått oppe. Og de med best rykte ryker du jo på en ca 2000 dollar for. Og det er ikke noen hengsler verdt. det blir nesten litt sånn at når en ser noen som har så "har du betalt så mye for noen hengsler? hahahahahahahaha!!!!" liksom...

 

Anyways. Har prøvd fanger helvete. Og den passformen, som jeg ble lovt gang på gang på gang at skulle være bra -- den... ja. den er bare ikke der. For i det hele tatt å få støtfangeren i nærheten av bilen så måtte vi skru av traversen mellom rammevangene. og den er en litt essensiell del og ha. men fangeren er vridd, dårlig lagd, sprekt.... ¤#""¤&REDF#&"¤"¤"¤%!#%#&/))( !!!!!!!!!!!!!

 

Så får se hva som skjer. Skal jeg ha på den fangeren så må den deles opp, legges på bilen, limes sammen, pøses over med glassfiber, pusses til form, og få ny gel coat. Har en som kan gjøre det for 4000kr. Men de 4000kr får enten de jeg kjøpte delene av betale, ellers får de bare alt tilbake igjen. er ikke aktuelt å vente 1mnd på ett nytt kit nå heller. Gidder ikke å ha bilen ferdig midt ute i juni. Får kjørt 1.5mnd, så må alt av igjen? Det er for dumt.

 

Så det ser ut som det blir fare for ikke noe styling som helst på bilen. da kjøper jeg høydejusterbart og senker den en god del mer, noe eksos, og...tja. ikke så mye mer. da har jeg jo en del penger til overs. kanskje lambo dører? ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår