basslover1 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Vr6 blir bra!Digg! det feeteste jeg ser er ventoer med sveisa panser og tinted ecodes ass. håper det blir bra! satser på å fa alt godkjent :) stemmer det, ser mye fetere med en gang! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 :) åsså blir det stilrent i tillegg. Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 mhm, ser helt klart best ut :) har kikka på litt forskjellige deler til bilen i det siste, og må si jeg har sinnsyyykt lyst på air ride! lurer på om ikke jeg må få bestillt meg et slikt sett utpå ny året :D hehe! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2011 Ser bra ut :D Angel Eyes er kult, men da på BMW ;) Felga var nydelig, fint stuk. Kan anbefale fargen Santorini Blue Pearl skal du lakke:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Ser bra ut :D Angel Eyes er kult, men da på BMW ;) Felga var nydelig, fint stuk. Kan anbefale fargen Santorini Blue Pearl skal du lakke:) takk for det :) er egentlig enig det! bruks bilen har fått de lyktene :P blir tinted ecodes :) er ganske sikker på at det blir estoril blå! med hvitlakkert senter på felgene og gull skruer til kanten :D kommer en update så fort jeg får gjort noe mer :) Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Det blir sikkert Awesome;) btw: hva trenger man for å bytte om til vento front? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 lykter, panser og grill ! :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 i dag har jeg fått valsa hjulbuene bak! fikk strekt de temmelig langt ut :D kan ha 2-3 cm spacer på hvær side og mer senk! :D valsa med hjemmelaga vals! knall fornøyd! tok noen bilder, slenger dem ut senere :) Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 slenger ut noen bilder av valsinga :) dette er med 15mm spacer :) kan space litt til, men er perfekt nå syntes jeg ! og nei, er ikke rust på hjulbuene, det er grunning jeg smørte på etter valsinga :) hehe! et bilde til uten spacer more updates soooon! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Digger stuket :) Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Digger stuket :) takk :D Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 I dag fikk jeg bestillt en del deler :D kjøpte DTM bakpotte, orginale vento lykter, bbs rs gold skruer til felgene, bbs emblemer til felgene, lamin x sotefilm og litt klistremerker :D skal prøve å få sveisa panser forlengeren og få tinnsparkla litt i løpet av romjula også :) har også fått en som freser på jobb til å lage "camber plates" til bakstillinga! :) bilder kommer ! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 (endret) da er vr6 motor, girkasse, ledningsnett, hjærne, radiator, giroverføring og alt som skal til for å bygge om min bil til vr6 KJØPT! :D henter alt om 2 uker, så da starter vell morro'a for fullt !! blir morroo! :D har fått orginal vento frontlyktene i dag! har fått av glasset og fått laga "tinted e codes" :) monterer sammen lyktene igjen i morgen og legger på GUL lamin X film :D har også bestillt blåe, orange og røde 5mm leds fra ebay! skal lage til blink lys i frontlyktene og få blått og rødt lys på alt av knapper, brytere og instrumenter i bilen ! bilder kommer .. !! :D :D slenger også ut et par bilder! slik blir felgene mine seende ut, hvitt senter med gull, sorte og blanke skruer : slik blir det med skruene : er denne bakpotta jeg har kjøpt : og til slutt et stykk nydelig golf med sveisa panser forlenger, vento front og tinted e codes med gul laminX :D Endret Januar 5, 2012 av basslover1 Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Dette blir faktisk en syyk kombo! :D Digger fargevalget av bolter :thumb Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basslover1 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 hehe, bra noen har trua på meg :D syntes det var drit kult å ha forskjellige farger på boltene! Siter - golf 3 1,8l lav bruksbil! - golf 3 2,8l VR6 tornado rød STANCE ! sommer bil! - golf 3 1,8l --> M50B25 RWD! prosjekt kommer snart! X - golf 3 1,8l bruks bil med litt stasj ... VRAKES! X - golf 2 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg