Simon VW Grennes Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Får slenge ut noen bilder og litt info om gobilen min ¨Golfine¨ ! Er en 2005 modell Golf Jubileum, det vil si originalt skinninteriør og xenon. Har flere planer som kommer sommern 2012 ;) Ting som er blitt gjort med bilen : * GTI front + FK øyelokk. *6000 K xenon i tåkelys. * LED parklys ( noe som ikke alle har) * Effektanlegg fra Simons. * Tsw silverstone 8x19 ET 45 5X112 med Sunny 215.35.19 (litt strekk) (er også til salgs) *V-maxx justerbart senkesett *Valset hjulbuer foran *35% profftonede ruter rundt om. * Lakkert midtkonsoll svart blank, som bilens farge. *Montert dobbel Din spiller og stooor stereo. * Fjernet vindusvisker bak og plugget igjen. *Led bremselys i tak. *7000 K skiltlys ( gir ett sterkt og pent lys) Planer for 2012 BBS LM 8.5 x19 med babyblått senter. Sotet baklykter Enda lavere Noen som har noe å tilføye? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 digger bilen din Simon! blir knall med de nye felgene neste år! :) hadde vært sykt fint å fjerna VW merke bak! for å få en helt clean look :D STÅ PÅ :D Siter Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; ) mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon VW Grennes Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hehe , emblemet bak er åpnern til luka vettu, så det går nok ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fiiiiin bil! :D Syns felgene på bildet passa til bilen bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 alt går ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvors1 Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 det tenkte jeg ikke over, Simon xD Siter Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; ) mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hehe , emblemet bak er åpnern til luka vettu, så det går nok ikke :) Jo, det går. Får sånn deksel du bytter ut logoen med, blir seff en runding der, men ellers glatt og fint.. Pen bil forresten :) Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Er du intrisert i å bytte 19" felga imot noen 18"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Måtte du lakkere om fram sjermene etter du valset dem? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon VW Grennes Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 hehe sorry, bestemt meg for 19 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon VW Grennes Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nope, lakken forble like strøken etter valsing!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Dæven var ikke det mye arbei å gjøre det? skulle ha gjort det på min siden jeg har 20" felger;) va gjorde du med festningen til innersjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon VW Grennes Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nei vakke no problem det. Skjærte den bare vekk så å valse er ikke no problem ! Hadde 20 tomre tiligere jeg også men solgte di!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 var du og plaget med at det subbet? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon VW Grennes Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jepp, subba stadig vekk, men nå gjør det ikke det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg