Gå til innhold

Glennern's Peugeot 406 2.0HDI 2001 model

Ranger emnet


Glennern

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nå er det oppdateringer her! toppakningen har blitt skiftet(holde rpå med monteringen av motoren nå.. Så forhåpentligvis er det oppstart ikveld eller imorra! :) Er utrolig spendt på å se den gå som den skal!!! :) var tydelige tegn på at det var pakninga som var gåen, men man veit jo aldri da! Så kryss fingre folkens!!

skal forresten over til kongsberg å handle meg xenon idag. fikk se her om dagen at Biltema har fått Xenon.. Noen erfaringer noen? kitta kosta jo bare 499 pr stk av dem jeg trenger, så blei jo ikke dyrt for å få xenon i alt av lys! Så tenkte å prøve ett kitt til tåkelampene først! Slenger inn en oppdatrering når vi har fyra opp mesterverket!

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er motoren skrudd sammen å det var bare topppakninga som var gåen! :) Men når vi hadde montert den sammen, så begynte den å fuske vær gang jeg kommer opp i 2500 i turtall.. Drar jeg den lenger da, så stopper den.... Noe er galt. Kommer en Peugeot mekaniker å skal se på den iløpet av helga:D

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite oppdateringer her nå.. Dieselpumpa kødder litt enda. Så håper på å få fiksa det ganske fort.. Bilen har blitt brukt endel i det siste. Plutselig begynnte Airbag lampa å blinke.. Faens så irriterende!

 

Monterte toppmodellen av Pioneer DobbelDin spiller her om dagen! Ble bra, bortsett fra at jeg hater spilleren!! Jaja! Shitt au!;)

Skal ordne dieselpumpa å tette bremselekasjen, også blir den satt på eu-kontroll.. DET blir SPENNENDE! Såfort den har vært det, skal den senkes å proffsotes;)

 

Btw. Lite svar her om dagen...?

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Senkefjører sku jeg gjærne hatt! Pris? hvordn blir høyden på den om den senkes 40?

Klarte forresten å krasje bilen her om dagen da, så den står på ett verksted her borte...

Så om noen veit om strøken fremfanger MED tåkelys, så si ifra!:) har brukt bilen endel i det siste med prøveskilt, å er veldig fornøyd! Skal få lagt ut bilder snart! :)

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår