JimGjertsen Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Kjøpte en omega b med 40mm senkesett, og jeg synes det er altfor lavt. Jeg skraper nedi overalt, og det liker jeg ikke. Kanke kjøre i parkeringshus eller noe uten å skrape. Jeg har ikke behov for å ha så lav bil, selvom at jeg er enig i at det er kulere å se på. Det jeg lurer på er hvor mye det koster å få bilen noe høyere? Om det er en enklere måte å gjøre det på enn å kjøpe helt nytt senkesett? Vil ha bilen noe senka, for det er jo tøffere, men ikke fullt så mye. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 kjøpe justerbart senkesett :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 får knalle til med KW variant 2, drit bra greier, men koster vel det samme du ga for bilen hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg