Eikaas93 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 (endret) Hei. Jeg å en venn har vært igjennom EU-Kontroll nå, å vi må kjøpe en del nye deler. Jeg har en liste her, på alle delene vi må kjøpe. Lurer på om det går an å kjøpe billige deler (pirat deler) eller om det er egentlig nokså billig å kjøpe igjennom MEKONOMEN? Har 30% rabatt der... Listen er som følger: (Begge bilene i en liste) - 4 Stk. Bremseskiver og klosser. - Bakre bærearmforinger fremme på høyre side. - Rust bremserør høyre bak (Kjøpe nytt bremserør?) - Driv mausjett venstre framme. Annet vet jeg ikke om kan fikses, eller må kjøpes deler, men det er som følger: - Parklys gåent fremme - Hjulstillig urolig på veien (har 225/45 - R17, så er derfor. - Høyre drivaksel tar borti styrestag (pga senkesett?) - Løst motordeksel under. Vi har samme bil, modell, alt... faktisk, så... RegNr: RZ27370. Hadde blitt så evig taknemmelig for linker til riktige og billige deler :) Er for mye å be om her, egentlig, men prøver ^^ Endret Oktober 14, 2011 av Eikaas93 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ta det gjennom Mekonomen......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg