elzin Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 hei jeg har en mercedes 230 kompressor som jeg har lyst til aa montere intercooler forran paa. lurte paa om noen her vet om det er noe hokkus pokkus med hvilke type st0rrelse osv jeg maa ha til bilen eller om det ikke har noe aa si, blir nok uanz st0rre enn orginal. trenger ogsaa ett Y stykke for montering av luft filter, noen som vet hvor jeg kan faa tak i det og eventuelt billige r0r deler og silikon slanger til dette? *tastaturet er ikke helt venn med meg idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 *kon-filter :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 KONE filter :D hahaha! sånn et vil jeg ha! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Intercooler er strengt tatt ikke nødvendig hvis du ikke skal belaste bilen hardt, feks banekjøring. Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elzin Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 kone, kona, kjegle, åpent, konet, dette er ett bil forum ikke ett ordbok forum? men takk for bumps. og er ikke ute etter stort effekt eller noe slikt det er helst for syns skyld. så tilbake til spørsmålet, er det noe jeg må ta hensyn til ved bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Bare at den fløder like mye eller mer enn std. .. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg