gompilomp Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hallo folkens jeg solgte vist basserene mine å forsterkeren min i går så nå må jeg kjøpe noe nytt. Har lurt på en focal 33KX bass og focal fps 1.500 forsterker. Noen som har no mening om hvordan dette virker eller har noen annet å anbefalle til ca samme pris. Har Focal 165v30 frontsett og en focal fps 2.160 forsterker på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 hei hva med denne http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/2-kanaler/mosconi-as-2002 mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Er du ute etter knallfin lyd, så er det oppsettet helt fint. Skal du derimot på dbdrag, så egner ikke den suben seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja lurer på å prøve å få fin lyd. Derfor jeg lurte på den. Det jeg solgte var 2 cadense triplx å det var det ganske bra tøkk i så nå lurer jeg på noe som spiller pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja lurer på å prøve å få fin lyd. Derfor jeg lurte på den. Det jeg solgte var 2 cadense triplx å det var det ganske bra tøkk i så nå lurer jeg på noe som spiller pent Da er du helt klart på rett spor... Skal du gjøre det litt billigere, så kan seas lotus 12" være et alternativ ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg