jørn bergflødt Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Noen som skulle trenge noen deler fra en 89 GTI?? Har en bil i god stand. bortsett fra defekt forstilling på venstre foran. Har vært i daglig drift til "uhellet" skjedde!!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Hvor mye skal du ha for hele bilen? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Hvor mye for dørene dine?Den er 3-dørs? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Jeg trenger "90-dører", komplett med ruter og pakninger! Hva skal du ha for disse? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by fotojan Hvor mye skal du ha for hele bilen? Veit lissom ikke helt hva man kan ta for noe sånt?? Som sagt er jo bilen i veldig god stand uten no særlig rust, bortsett fra det uhellet som skjedde, så 7000,- er det mye for hele bilen??? Og til dere som var int i deler, så hadde jg vært mest fornøyd m å bli kvitt HELE bilen uten så mye skruing fra min side!!!:D :D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Bilder kan mailes, og ja det er 3 dørs!!:D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 pris på grøftelys om du har dem med feste braketter?? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 kjøpe gjerne framseter med deg.. 1000kr inkludert frakt? Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jørn: du må tømme pm boksen din.. Kan du maile meg bilder av bilen, innvendig, utvendig, og av skaden? mail: frank.i@online.no Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg veil ha dørene dine, hehe! Hva vil du ha for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 mwb til deg vil jegt si at jeg ikke har grøfte lys på den!! Sorry. Og angående dørene så vil jeg som sagt helst selge hele bilen, men kan vi ikke se hva det blir til da. PM innboksen skal tømmes vøttø, og bilder er på vei inne kort tid.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Det høres jo veldig bra ut! :D Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Seller du hele bilen, eller går den som deler? Jeg er vertfall veldig interessert i dørene dine! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hvor mye skal du ha for hele bilen???????????????++ Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Bilen er desverre solgt!!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg