tersomme Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Heisann driver å lager en nettside med info om turbo konvertering! Trenger litt tips og inspill fra dere! Har selv en 2,0 is turbo som det vil komme ut en del bilder og film om! Har masse deler til Sierra til salgs! sierra deler Tstuning turbo forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Jeg hadde satt veldig pris på om dere tok en tur innom nettsiden å sa hva dere syntes! Har kun laget layaten til nå! TSTUNING Til dere som har konvertert bilene deres, setter jeg stor pris på om dere tar en tur innom forumet på siden og skrev noen ord om fremgangs måte og hvilke deler dere har brukt! MVH Terje S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er det ingen interesse for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 mye fikk du ut av sierran? Artig side! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Den er ikke bremsa enda! Kommer mer info når jeg får inn datasprut og kvass kam! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hvor mye får du ut av bmw`n? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg