Romeo2301 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hei! Er det vanskelig å bytte støtdempere bak? Har tittet på youtube men har ikke funnet noen med hvordan man gjør det på en corsa B. Det virker ganske enkelt å bytte støtdempere bak. Er det noen av dere som har erfaring med dette på en corsa B? Og hvordan er støtdemperne fra Biltema? Det er snakk om en 98 modell. Trenger jeg å påkoste den noen dyre dempere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvel0603 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Håper denne er til hjelp! http://www.biltema.no/no/Manualer/Gjor-det-selv/Slik-skifter-du-stotdempere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Du trenger ikke fjærklemmer da fjæren ikke ligger rundt demperen på disse. Er bare å løsne i topp og bunn, ta ut og sette inn ny fordi fjæra holder bilen oppe hele tiden: ) Gjorde det på en vectra a og er samme opplegget på min corsa b 94 hvertfall. Men jeg kan ta feil, da jeg ikke har gjort det på en corsa b før : p Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg