Etern1ty Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Har noen få deler jeg skulle blitt kvitt Innmat til dører (dørstoppere, låser, døråpner etc) div Ghia lister komplett automatkasse m/alt utenom SVINGHJUL Manuell girkasse Stålpakning og svinghjul til 3L granada Mk1 (pakning mellom motor og girkasse) Helt ubrukte Tankbånd (til oppheng) til Granada MK1 Clutchhus 3L girkasse ett stk førerdørtrekk granada mk2 i den blåfargen med røde sømmer. er lite aktiv her, send sms på 90 70 63 99 Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mesteren Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei der Etern1ty. Eg har en 2.3. Passer denne kassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etern1ty Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hei der Etern1ty. Eg har en 2.3. Passer denne kassen? Både automaten og manuellen passer til 2.3 - automaten stod på min 2.3, og manuellen var kjøpt til å brukes i 2.3 så begge går :) ta heller å tekst/ring på tlf nr mitt, er så lite inne her: 90 70 63 99 mvh =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg