cossiemk1 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg ville valgt focal.... Den forsterkeren er ikke sprek nok til å drive noen sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 (endret) Men jeg tror ikke jeg vill ha noe særlig sub, er vell lyden som er viktigst, ikke bassen? Edit: Jeg ser på bildet til de cadence høytalerne, er de "boksene" delefilter? Isåfall så er det visst innebygd på Focal høytalerne? Jeg har aldri kobla komponent sett før, så lurer litt på dette her, er det vanskelig? Endret Oktober 8, 2011 av Skybert Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Bass er jo ein del av lyden. Eg har montert ein 12" i Volvoen min. (resten av anlegget er originalt) Det er ein del info i bassen som eg ikkje fikk med meg uten sub. So det er nok ein del forskjell med og uten sub. Er lett å koble komponentsett når du kan det! ;) Høgtalerledningene går til input på delefilteret. Tweeter går til diskantene Woofer går til mellomtonene/midtbassene På focalhøgtalerene virker det som at filterene er innebygd i mellomtonene(midtbasselementene. Da slipper du sikkert ledning ifra filtrene og til disse elementene. må nok fortsatt legge ledning til diskantene Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Da tror jeg det skal gå fint. Jeg får nå se hva jeg velger av sub. Takker for alle svar! :) Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg