cyanide Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Noen som vet hvor man får bestilt kurve / tåkelys for å ha nede i fangeren? Har sett noen som har integrert i hovedlysa, men dette er ikke på min. Siden jeg skal kjøpe facelift lyktene, så må jeg ha i fangeren.. Har ikke funnet på NBS eller Autospar osv... Noen som vet? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 kan vel alltids bestille/kjøpe slike linse tåkelys fra Hella eller lignende? Finnes jo på Torshov o.l. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hella hadde noen stygge ovale kjørelys til A4. Bare å dytte rett inn i fangeren.. Var ikke spes pent syns jeg.. =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by EyeLid linse tåkelys Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Ja, linser er tingen. Men, vil helst ha orginale. Der man bare bytter dekslene slik som på de ovale kjørelysa. Med orginal bryter å hele pakka. Var å hørte på VAG sjappa her i byen. Skulle ha nærmere 4000kr for orginale spredere.. =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 har vel aldri sett noen uoriginale spredere lik det du skal ha annet enn originalt eller å modifisere inn andre linselykter og ordne det med ledningene til lysvelgeren i dashbordet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Ok.. Da blir det enten Biltema metoden, eller orginalt VAG.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg