steini777 Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Jeg har nylig oppdaget en ulyd i motoren. Lyden kommer kun når jeg speeder, og kun rundt 2000 omdreidninger. Så om jeg kjører på lavt turtall og høyt gir forsvinner denne lyden nesten helt vekk. Det er litt vanskelig å beskrive hvordan lyden er, så derfor tok jeg et opptak av lyden: http://www.youtube.com/watch?v=EdL8Xm5gB7A (det er kun lyd, ikke video) Er kanskje ikke så lett å høre hva som er galt på et opptak heller da, men hvis noen tror de vet svaret på problem eller har vært borti noe lignende før, gi meg svar! :) Siter Volkswagen Passat 3BG - 1.6 75kW/102 hk - 2004 mod. Motorkode: ALZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steini777 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 ingen som vet?? Siter Volkswagen Passat 3BG - 1.6 75kW/102 hk - 2004 mod. Motorkode: ALZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Veldig vanskelig å si når man ikke hører hvor det kommer fra. Det kan være alt fra slitte dysespisser til skjørtebank Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg