Gå til innhold

Helt texas på veiene i dag

Ranger emnet


colt

Anbefalte innlegg

Skulle til fetsund i dag for å pusse opp hus (bor i Moss) også dro vi da... før vi kom til vestby var det en som hadde kjørt ned en lyktestolpe og mye av autovernet... Også når vi kom i tunellen før Norges varemesse... så ble det jo sikksykt kø... også når vi var i åpningen av tunellen så hørte vi dekk som skrensa etterfult av et kraftig smell... 3-4min etterpå kom det politibil og ambulanse og en brannbil med sirener... så kom vi fram pussa opp hus osv, så på vei hjem så snødde det jo sinnsykt... Kom til ås sånn ca... der var det en bil som hadde kjørt i fjellveggen... med brannsbil og politibil tilstede... og til slutt så var det en svær kassebil som holdt høy fart forbi oss.. ca 120km/t så snurra den og dro en 360grader + 180... han så passe skremt ut stakkars... var en pakistaner tror jeg... Var helt texas på veiene i dag... :(

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi nordmenn er gale..på glatta!! hehe

 

skakke være lett den snøen dere.. virker som ommange tror at snøen er en hallunisasjon.. sånn at de kan kjøre på som vanlig.. og noen blir jo helt skremt av synet på snø.. sånn "å nei..ikke nå igjen..ok..huske nå..hva gjorde vi sist det var snø (1-2 uker sia)..joo.. kjørte saaaaaaakte..det gjorde vi!!"

 

er det så uvnalig med snø her i norge for tiden at folk ikke tenker eller?? blir jo helt skremt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tror på deg.. her på nesodden var det gamle fedre å ungutter som sladda ut av alle kryss idag. jeg peronlig lå bred konstant.. selv på rette sletter.. kjørte med ett sommerdekk og ett pungtert dekk bak..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår