JungHanz Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Ønsker å kjøpe linselykter til min Passat stv. 90modell Om noen har noen sånne lykter og ikke har bruk for dem. Ta kontakt og gi meg en bra pris ! mvh. Hans Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by JungHanz Ønsker å kjøpe linselykter til min Passat stv. 90modell Om noen har noen sånne lykter og ikke har bruk for dem. Ta kontakt og gi meg en bra pris ! mvh. Hans flere gjøvik folk her ja... er jo ikke no snasent med dissa spederan i fangern.. syns jeg i alle fall da :) men smak og behag.. du har ikke tilfeldig vis noen deler til passaten du? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Det er ikke lykter til fangeren jeg er på jakt etter. Det synes ikke jeg er pent heller. Men jeg er på jakt etter linselykter til hovedlysene. altså runde lykter i stede for de firkanta som sitter der. Og nei har desverre ikke noen passat deler, skulle selv hatt fremre motor feste til G60 motoren min. Rister så fælt ved 3000 rpm Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg