Gå til innhold

Hva med denne hekkspoileren?

Ranger emnet


kloppen

Anbefalte innlegg

http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/Volkswagen/Golf_IV/RE300.pdf

Sjekk hekkspoileren...

 

Hadde dette vær noe fint med en R32 front eller ligneden. Eller bør man gå for samme merke framme, bak og på sidene? Kom med inspill.

Ser da kanskje litt overstyla med fire potter da. Er det mulig å redusere dissa til to. ?

Hvordan er det å sveise koblinge til eksos selv, bør en velge fabrikklagde koblinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIN mening er at de bakspoilerene der ser J"#¤lig ut på VAG biler... det er nå sånn JEG mener...men så dreier dette heller seg ikke om en bil jeg eier. VW goes Ferrari er den feelingen jeg får der.

 

Som nevnt, gir for mye Ferrari følelse bak, så skal du smelle på med en R32 foran... Ta isåfall R32 foran og bak, da er du nødt til å lykkes med noe som allerede er laget - og det av bilprodusenten selv.

 

Ang eksosen er det jo hva man sveiser det til selv. Med fabrikslagde koblinger regner jeg med du sikter til ting du ikke har laget helt selv. Simmons f.eks. er et greit merke til en hyggelig pris. Der får du alt av deler du trenger. http://www.rayas.se eller var det ray.se ?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Originally posted by Kjetilr

a1_2.JPG

 

 

hva med denne spoileren?? hva synes folk om den da??

 

Den er fin, original VW vinge, jeg betalte 2099,- for den hos Gromstad i Arendal, syns den er en av de fineste man finner.

 

Husk på antenna, den sliter på lakken hvis vingen går borti den når du åpner luka, løses med en liten plastfolie ting som klistres der antenna treffer (følger med), eller ved å gå til anskaffelse av Asiatiske lukeheisere, de er kortere, kan sikkert gjøre noe med antenna også

1996 A4 1.8T Quattro sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår