MAZDA GT-R Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 4 Stk. 205/40-17 Vanli dekk. Bra dekk, stillegående. Lite brukt. Bud ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hvor mye mønster der det igjen på dekkene da? (i mm) 1500 fjelldollar? -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Vet ikke akkurat hvor mange mm det er igjen, men de er ikke synlig brukt nesten. Har ikke kjørt mange mil med dem. Synes 1500 er litt lite, betalte nesten 4000 for dem. Hvis mm dybden er veldig viktig for deg, så kan jeg sikkert få målt det i morgen. Men da må jeg bare stikke på jobben en tur, gi beskjed du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 det var bare et bud. hvis mønsteret er bra, og jevnt slitt så kan jeg by litt høyere. men et nytt sett med dekk (falken fk451) koster ikke mer en 3600 der jeg bor (trondheim). så jeg vil ikke betale for mye heller. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Det er greit. Jeg kan sikkert dra og måle for deg litt senere i dag, og dobbeltsjekke at de er jevnt slitt. Kan sikkert ta et bilde også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Det 5-6 mm igjen på hele dekket, jevnt slitt altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by froorf det var bare et bud. hvis mønsteret er bra, og jevnt slitt så kan jeg by litt høyere. men et nytt sett med dekk (falken fk451) koster ikke mer en 3600 der jeg bor (trondheim). så jeg vil ikke betale for mye heller. -frode Hvilken sjappe er det som selger de dekkene? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 wheelie -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by MAZDA GT-R Det 5-6 mm igjen på hele dekket, jevnt slitt altså. Hvilket merke er dekkene da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Står på toppen, Vanli heter dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg