peregrin Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Jeg lurer litt på hvor jeg kan plassere forsterkeren min. Til nå har den ligget ved siden av forsterkeren og tar opp plass, har ikke lyst til å legge ting oppå den. Det var en som foreslo å feste den på toppen av subben, men den er bredere en toppen og jeg vet ikke om den har så godt av å stå der. Har vurdert å kjøpe denne, men har ikke råd nå. http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_677_707/products_id/4719 Noen forslag der ute? takker på forhånd for svar Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Skru den i bakseteryggen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg